…. talán már régóta meg szeretnéd csinálni…. hát most itt az idő! Cselekedj!

Ezeket Nektek gyűjtöttem, kedves arcfestők (vagy csillámfestők, hennások. Ti is hasznot húzhattok ebből a listából.) Szánj rá 2-3 órát és tedd meg végre. Tedd meg a vállalkozásodért. Hálás leszel magadnak érte.
Mindegyik apróság, többnyire már meglévő anyagokból, forrásokból megvalósítható, tényleg nem igényel egyik sem túl sok időt.
1. Ügyfélvélemények rendezése, felhasználása. A korábban írásban begyűjtött véleményeket használd fel, például így: hozz létre egy aloldalt a weboldaladon, ahol nyilvánosságra hozod a véleményeket (mindig teljes névvel hivatkozz arra, aki a véleményt írta, hogy hiteles legyen). Közöld Facebook vagy Instagram oldaladon is kuncsaftjaid véleményét (tag-eld be őket). Legjobb, ha egyenesen arra kéred, hogy Facebook oldaladon írjon véleményt a „Vélemény” vagy angolul „Review” fülön. Névjegy kártya hátoldalára vagy szórólapra is elhelyezhetsz belőlük. Eredmény: bizalmat építesz vele.
Ezt pl. én kaptam egy arcfestés után és a névjegyemre nyomtattam: „Fantasztikusan rugalmas, korrekt partner. Bárkinek szívesen ajánlom őt.” Tamás Edina
2. Köszönő lap készítése. Kedves nagy ügyfeleidnek köszönd meg, hogy Téged választottak rendezvényük színesítésére. A program végeztével vagy akár később, adj át nekik egy képes lapot hálád jeléül. Legyen rajta néhány szép alkotásod, a „köszönöm” szó, és persze teljes neved, elérhetőségeid. Bármely nyomda elkészítni ezt szerkesztési díjért és nyomtatás+anyagköltségért cserébe. Eredmény: legközelebb is Téged fognak választani
3. Videok felhasználása. Biztosan van pár felvételed, akár csak pár másodperces videok, melyek alkotásaid tartalmazzák. Élj vele, használd fel ezeket is! Oszd meg közösségi oldalaidon, vagy illeszd be weboldaladba. Életszerűbbé teszik az oldalad/csatornád. Eredmény: alkotásaid közelebb hozod ismerőseidhez, közönségedhez így jobban megismerik azokat.
4. Utólagos érdeklődés telefonon. Apró figyelmesség, de biztos, hogy örömet okozol vele. Hívd fel rendezvényed szervezőjét és kérdezd meg, milyen volt a visszajelzés felé munkáiddal kapcsolatban. „mindent rendben találtak? hogy tetszettek a munkáid?” Eredmény: törödő és érdeklődő partner/munkatárs leszel egy egyszerű művész helyett. Emberi kapcsolataid építed.
5. Időnként ellenőrizd, hogy weboldalad helyesen van e optimalizálva: megtalálhatók e például benne azok a kulcsszavak, melyekre kuncsaftjaid rákeresnek. Pl. ha az a cél, hogy Kecskeméten megtaláljanak arcfestőként, akkor ezeket kell megjelenítsd illetve megadd (az oldal tartalmában, kulcsszavai között, meta tag leírásában is): arcfestő Kecskemét, arcfestés Kecskeméten, arcfestes kecskemet, arcfestő Kecskeméten. Ezeket a kifejezéseket helyezd el a képek nevében és leírásában is, akár már mielőtt feltöltöd őket a weboldalra. (a Google-nek pár napra van szükége ahhoz, hogy indexelje a változásokat és azokat figyelembe véve számolja újra oldalad elhelyezkedését a keresési találatok között.) Eredmény: meg fognak találni kuncsaftjaid az interneten keresgélve. Tipp: soha ne ugyanazon a számítógépen nézd meg, hogy hogyan szerepel a Google-ben a weboldalad, melyen szerkeszted azt, s főleg ne légy belépve az oldalba. Mehetsz például inkognitó módba, és úgy is tesztelheted az oldal találatok közti helyezését.
Ne feledd: minden jól sikerült alkotásod fotózd, videozd le, és alkoss ezekből tartalmat. Nyomtatott vagy online tartalmat.
Sok-sok sikert!
Ezt az interneten találtam – egy arcfestő hangulati fázisai egy napi munka folyamán. Ugye, hogy ugye?:D

Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.